دانلود بازی آسفالت8 برای اندروید(Asphalt 8)

دانلود بازی آسفالت8 برای اندروید(Asphalt 8)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

دانلود فایل بالینک مستقیم

 

 

 

 

در Asphalt 8: Airborne حرفه ای اتومبیل سواری کنید.

یکی از برترین بازی های اتومبیل سواری اندروید Asphalt 8: Airborne می باشد که سری هشتم آن به تازگی منتشر شده است. سازنده این بازی کمپانی بزرگ گیم لافت می باشد که بزرگترین شرکت در زمینه ی تولید بازی های تلفن همراه می باشد که سری بازی های محبوب مدرن کمبت نیز توسط این گروه تولید می شود.

هدف اصلی این بازی اتومبیل رانی به صورت حرفه ای و با بالاترین سرعت در انواع مکان های دنیا می باشد. گرافیک فوق العاده Asphalt 8: Airborne موجب شده که در میان بازی های ماشین سواری از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. نیتروژن را به کارببرید و سرعت را افزایش دهید. این بازی اندروید در سبک ریسینگ می باشد که علاقه مندان به این نوع بازی ها مطمئنا آسفالت را به عنوان یکی از برترین بازی های موجود در این سبک می شناسند.

محیط فیزیکی یکی از عوامل دیگر بر مهیج تر شدن بازی می باشد. مکان های مختلف دنیا به عنوان محل برگزاری مسابقات اتومبیل رانی انتخاب شده اند. جاده های لغزنده در توکیو، صحرای شنی نوادا در ایالات متحده آمریکا و مناطق سدسیر ایسلند بخشی از مکان های مسابقات هستند. شما با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و خطرناک حین بازی می توانید پول بیش تری به دست آورید. هم چنین میزان نیتروژن بیش تری برای افزایش شتاب در زمان حرکت به دست آورید.

خودروهای به کار رفته در این گیم اندروید مشابه خودروهای واقعی هستند وماشین هایی از کمپانی های بزرگ خودرو سازی مانند بوگاتی، لامبورگینی و فراری قرار داده شده اند. این بازی به صورت آفلاین می باشد ودر اجرای اول باید آنلاین باشید تا دیتا را دریافت کنید اما می توانید پس از اتصال به اینترنت به صورت گروهی و چند نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید.  نسخه جدید آسفالت ۸ به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی اندروید را از طریق رسانه سریر دانلود دریافت کنید.

 

ویژگی های بازی اندروید Asphalt 8: Airborne :

– گیم پلی خیره کننده و بسیار هیجان انگیز

– انجام مسابقات در ۹ مکان مختلف مانند ونیز ایتالیا و گویان فرانسه

– موسیقی متن فوق العاده و مهیج

– افکت های تصویری زیبا و بسیار واقعی

– ۵۶ خودرو با بهترین عملکرد

– امکان به اشتراک گذاری دستاوردهای بازی

 

گوشی هایی که بازی برروی آن اجرایی و تست شده است :

– گوشی های کمپانی سامسونگ :  Samsung I9500 Galaxy S4 , Samsung Galaxy S5 mini Duos

– گوشی های کمپانی سونی : Sony z2

– گوشی های کمپانی ال جی : LG G2 , LG G Flex D958


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 3780 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: